Koliko često vam se desilo da se vaš prodavač nije držao dogovora? Da niste dobili ono što se dobro sjećate da ste dogovorili?
Čini li vam se da se dobar dio ljudi koji sebe zovu poslovnima ne drže do osnovnih ideja na kojima je do sada počivao posao i poslovnost.
Jedan moj prijatelj (Denis se zove) je nedavno renovirao stan. Sa majstorom je pogodio posao grubih radova renoviranja stana za nekih otprilike 10.000 KM. Ne znam je li to bilo malo ili puno-to i nije važno jer je posao dogovoren. Na kraju mi je prijatelj rekao, da je da se završi posao on sam morao ići kupovati silikon u prodavnici da majstor može završavati posao!! Pitao sam ga bi li preporučio tog majstora dalje. Mislim da ne dvojite šta mi je odgovorio.
Jeste li ikada dogovarali sa nekim majstorom za neke kućanske radove ili popravke? Ako i niste sigurno ste čuli koliko je velika većina ljudi nezadovoljna kako je sve to završeno. Uglavnom, sve je ispalo skuplje (manje ili više, ali skoro uvijek skuplje). Uglavnom, takvih primjera ima napretek.
Vrlo je tužno i budalasto gledati ljude u poslu da gube sve buduće poslove svojih klijenata. Ko će vas zovnuti poslije posla gdje ste čovjeku mimo dogovora naplatili još 20% više? Ovdje nije pitanje o pravima kupca. Mislim na interes i razvoj posla prodavača.
Koliko je izvjestan vaš posao ako klijentu ne završite posao kako treba?
Koliko je izvjesna preporuka klijenta njegovom prijatelju ili rodbini ukoliko niste uradili stvari kako ste obećali?
Koliko je uopće važna preporuka tih ljudi?
Ko ne zna odgovora, bolje mu je da zauvijek napusti svijet poslovanja-ionako mu je banrkot neizbježan.
Korektnost u poslu je osobina koja nikada neće izići iz mode.
Siguran sam da pored takve konkurencije neće biti dileme hoćete li na dulje staze ostati u svom poslu.
OTIĆI KORAK DALJE
U stvarnosti posao je sasvim drugačiji. Želite li se stvarno razlikovati od konkurencije, trebate uraditi ne samo ono što ste obećali. Čak šta više, neophodno je da uradite barem malo više nego ste obećali klijentu. O takvoj usluzi klijenti pričaju. Otići korak dalje od konkurencije. Amerikanci to zovu-going an extra mile. U bilo čemu, samo da je više nego što ste obećali.
Dobivaju li vaši klijenti manje nego što im je obećano i plaćaju li više nego ste im rekli da će koštati?