Elektronska dostava podataka UPRAVI ZA NEIZRAVNO OPOREZIVANJE
Prema odluci Uprave za neizravno/indirektno oporezivanje za porezni period januar 2021. godine svi porezni obveznici moraju isključivo elektronskim putem dostavljati podatke iz knjigovodstvenih evidencija.
Za mnoge knjigovođe i vlasnike obrta, to će tražiti potpunu promjenu u načinu rada, a nedostatku kvalitetnog softverskog rješenja i dosta novog posla.
Za sve one koji to trebaju riješiti evo nekoliko napomena na što sve treba voditi računa:
Svi podaci moraju biti u ispravnom formatu.
Potrebno je da PDV broj bude ispravno upisan, jer aplikacija provjerava njegovu ispravnost. Za slučaj da PDV broj nije ispravan, javlja se o tome upozorenje i radi ispravnog preuzimanja podataka, potrebno je da se ova greška ispravi.
Svi podaci iznosa dokumenta (Kolone osnovice, iznos sa PDVom, iznosa PDVa, odbitnog PDVa...) moraju biti u međusobnoj vezi.
Korisnici infos obrt rješenja već od proljeća ove godine uspješno podnose KUFove i KIFove.
U infosu možete naći kompletno funkcionalno rješenje elektronskog dostavljanja formiranog KUFa i KIFa.
Za dodatne informacije ovdje zatražite besplatnu prezentaciju.